هزینه سفر به کیش
نوشته شده توسط : چوبین

 

هزینه سفر به کیش

 

هزینه سفر به کیش

 

هزینه سفر به کیش

پکیج های تعطیلات جزیره کیش
آیا می خواهید تعطیلات خود را به جزیره کیش سفر کنید؟
این که شما برای تعطیلات عاشقانه، سفرهای خانوادگی، یا تعطیلات عادی، برنامه ریزی کرده اید، چوبین پکیج های خاص همه موارد شما را دارد و برنامه ریزی شده می باشد که هزینه های مقرون به صرفه داشته باشید.
با مقایسه هتل های جزیره کیش و قیمت پرواز، پکیج های متفاوتی وجود دارد. اما واقعا هزینه سفر به کیش چقدر است؟ همراه ما باشید تا در ادامه مطلع شوید…
تور کیش یکی از سفرهای است که میشه گفت هر ایرانی تمایل به برگذاری آن را دارد و قصد دارد حتی برای یکبار هم که شده است سفر را انجام دهد. همانطور که میدانید جزیره کیش یکی از خوش آب و هواترین جزیرهای دنیا می باشد. طبیعت سرسبز و دلنواز آن – هتل های لوکس (با هزینه های نسبت ارزانتر از هتل‌های خارج از کشور ) – تفریحات آبی در تمام سطح شهر و انواع گردشگری‌ها مانند خرید های ارزان انواع برندها . همه و همه باعث محبوبیت جزیره کیش شده است.اما شاید همه ما هزینه سفر به کیش را نداشته باشیم و یا لااقل اطلاعی از قیمت تور کیش را ندارند و به همین دلیل از این سفر به یاد ماندنی بهره‌ای نمی‌برند.

هزینه تور کیش

هزینه سفر به کیش شامل دو بخش می باشد : سفر به صورت تور و سفر عادی، که سفر عادی شامل فقط پرواز رفت و برگشت می باشد. که به دلیل گرفتن هتل به صورت شخصی شاید قیمت سفر به کیش آنها بیشتر از هزینه سفر با تور کیش باشد. علت این است که وقتی یک آژانس مسافرتی اقدام به فروش تور کیش میکند در نتیجه یک سری از بهترین هتل‌ها را گارانتی میکند. همچنین گاهاً صندلی های هواپیما را نیز برای همان سفر رزرو میکنند که به این حالت چارتر گفته میشود که باز هم در این حالت مبلغ زیادی از سفر به کیش کم میشود. پس میتوان نتیجه گرفت تور کیش بهتر است. تصور ما برای سفر به کیش بر اساس تور کیش می باشد . هزینه تقریبی پرواز برای تور کیش از 350.000 تومان و هزینه اقامت در یک هتل 3 ستاره نسبتاً خوب میتوان تقریبا شبی با 150.000 تومان رزرو کرد. در هر تور کیش یک سری خدمات رایگان وجود دارد، که این خدمات برای مسافران تور کیش بسیار بهینه می‌باشد. شاید ندانید از فرودگاه تا هتل مورد اقامت شما هزینه زیادی باید پرداخت کنید که بسیار به ضرر مسافر می‌باشد. اما درتور کیش جابه جای مسافر از فرودگاه تا هتل را به صورت رایگان ارائه می‌شود. همچنین از دیگر خدمات ریگان صبحانه در هتل می باشد. بیمه مسافرتی رایگان نیز از دیگر خدماتش می‌باشد. در واقع هر نفر برای سفر به کیش حدودا با 500 هزارتومان میتوان برود.

هزینه کیش

آژانس مسافرتی چوبین برگزار کننده تور کیش با گارانتی بهترین هتل های 3 ستاره تا 5 ستاره در همه مناطق توریستی جزیره کیش می‌باشد. کارشناسان ما در تمام ساعت شبانه روز برای خدمت رسانی آماده هستند.




:: برچسب‌ها: کیش , تور کیش , هتل کیش , تور ارزان کیش , تور لحظه آخری کیش , قیمت تور کیش , هتل های کیش , تورهای کیش , تور کيش , تورکیش ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: